Arhiviranje

Informacije

Promocije

Arhiviranje
Arhiviranje

Arhiviranje ima vrlo važnu funkciju jer omogućuje sistematizovanje dokumentacije, njezinu klasifikaciju, pohranu i zaštitu od prašine, vlage i uništavanja. Kod arhiviranja bitno je sortirati dokumentaciju tako, da se ona pohrani na transparentan način i brzo može pronaći. Arhiviranje dokumentacije uključuje važne dokumente, neophodne za poslovan...

Arhiviranje ima vrlo važnu funkciju jer omogućuje sistematizovanje dokumentacije, njezinu klasifikaciju, pohranu i zaštitu od prašine, vlage i uništavanja. Kod arhiviranja bitno je sortirati dokumentaciju tako, da se ona pohrani na transparentan način i brzo može pronaći. Arhiviranje dokumentacije uključuje važne dokumente, neophodne za poslovanje tvrtki, uredsku dokumentaciju ili dokumente organizacija, pored toga i vrijedne muzejske knjige, karte, slike, fotografije, zbirke maraka i slično. Arhivira se sve što je u nekim okolnostima važno da se pohrani ili ima neku vrijednost. Za arhiviranje dokumentacije postoji nekoliko različitih opcija, koje nam pomažu dokumente složiti po određenem redu i kvalitetno pohraniti i zaštiti. U Biroteki nudimo za potrebe arhiviranja širok asortiman praktičnih i kvalitetnih proizvoda, pogodnih za urede, kancelarije, organizacije a i za upotrebu kod kuće. Svoju dokumentaciju možete slagati u naše registratore, kutije, torbe, kovčege ili mape za arhiviranje. Upravo mape za arhiviranje spadaju među proizvode za arhiviranje, koji se najviše koriste.   

Više

Arhiviranje Ima 8 proizvoda.

Podkategorije

  • Registratori

    Registratori su idealni za razvrstavanje i arhiviranje dokumenata i papira. Pomoću registratora dovodi se red u prikupljenu dokumentaciju. Nepogrešivi su kad je potrebno veću količinu dokumenata ne samo spremiti nego i strukturirati i sortirati. Pored toga, registratori su vrlo praktični i jednostavni za upotrebu, tako da se spremljeni dokumenti mogu brzo pronaći. Registratori nude cjelokupno rješenje za spremanje dokumentacije stoga postoje registratori različitih dimenzija, materijala i oblika da se maksimalno prilagođavaju potrebama za efikasnu pohranu dokumenata. Dimenzije registratora bira se u ovisnosti od količine dokumenata. Tako oni mogu biti široki ili uski. Postoji i širok izbor pribora za registratore koji još dodatno pomaže kod kvalitetnog sortiranja i arhiviranja dokumentacije. Ako se arhiviraju osjetljivi dokumenti je najbolje odlučiti se za registratore s kutijom jer su tako bolje zaštiteni od prašine i ostalih vanjskih utjecaja. U Biroteki prodajemo registratore kvalitetnh materijala i obrade sa svim potrebnim priborom.   

  • Mape

    Mape su vrlo jednostavan i brz način za pohranu i zaštitu dokumenata. Mape su u izravnom kontaktu sa dokumentima stoga moraju biti od kvalitetnog materijala. Izrađene su iz kartona ili PVC. PVC mape imaju metalne kopče koje drže dokumente na mjestu, a kartonske mape metalni mehanizam ili elastični trak. Uložne mape imaju otvor na vrhu i prikladne su za pohranu pojedinačnih dokumenata, koji se mogu nositi okolo a potom pohraniti u registratoru. Mape sa 2 ili 3 preklopa učinkovito štite dokumente od iskliznuća.Mape imaju zbog svoje praktičnosti, jednostavnosti i nizke cijene vrlo širok spektar upotrijebe pa stoga postoji mnogo vrsta mapa prema njihovoj svrhi i upotrijebi. Tako se pored omijenjenih PVC mapa i uložnih mapa koriste kartonske mape, mape s prstenima, posebne mape, među njima viseće mape, i mape za prezentaciju. Za kupnju mapa obratite se na Biroteku, izvrsno smo opskrbljeni mapama svih vrsta.        

  • Ladice, ladice za spise

    Ladice su pravi pomoćnici u održavanju reda u pisarni ili kod kuće. Može se upotrebiti samo jedna, a mogu se preprosto sastavljati tako, da se ladice u visinu stavljaju jedna na drugu. Ladice za spise su zatvorene s tri strane, da papiri ne mogu ispasti, a s prednje se umetaju u ladice spisi i drugi materijal, koji je uvijek pri ruci. Za svakodnevno arhiviranje su ladice za spise idealno rješenje. Plastične ladice  su raznobojne, lake i praktične za održavanje. Plastične ladice su različitih dimenzija, mogu biti tako širuke, da stavljamo spise drugog pored drugoga, ili posebno duboke, u njima se može pohraniti veća količina materijala. Postoje i posebni umetki za ladice za spise, s kojima se dubljina ladica dodatno poveća.   

  • Kutijice za posjetnice...

    Vizitke se u uredima brzo nakupljaju i ponekad se više ne zna, kako ih spremiti -  u Biroteki za to nudimo više odgovora: u album za vizitke, u etui za vizitke ili na stalak za vizitke. Album za vizitke ima omot iz čvrstog materijala i unutra varene uložne mape. Album za vizitke može imati veći ili manji broj uložnih mapa. Naš etui za vizitke iz aluminija je vrlo lijep i elegantan. Stalak za vizitke može biti metalni ili iz prozirnog akrila i stavlja se na stol. Zanimljivog oblika je okretni stalak za vizitke s pregradama, na kojima su oznake od A do Z za lakše razvrstanje.   

  • Arhivske i kutije za...

    Arhivske kutije su vrlo jednostavno, jeftino a učinkovito rješenje za održavanje reda i za organizaciju dokumenata u uredima. Izrađene su od kartona i su različitih dimenzija. Arhivske kutije su prikladne za pohranu i zaštitu registratora od vanjskih utjecaja. U veće arhivske kutije može se spremiti do 8 registratora. Vrlo praktične su naše kutije za odlaganje pojedinih dokumenata, koje imaju ladicu za spremanje dokumenata i su sklopive tako da su dokumenti sigurno pohranjeni. Nudimo posebne arhivske kutije, koje se mogu upotrijebiti tako za arhiviranje kao za slanje dokumenata putem pošte.   

  • Torbice i kovčezi
  • Stolni organizatori

    Stolni organizator se pobrine, da uredski stol uvijek izgleda uredan i da je sve spremljeno i na svom mjestu. Nudimo široki izbor različitih stolnih organizatora, u koje se može spremiti pisaljke, škare, ravnala, klamerice, posjetnice, telefone, listiće i ostalu uredsku opremu. Rotacijski stolni organizator je vrlo prikladan, jer je okrugao i ima odjeljke sa sve strane, može se rotirati i traženi predmet je tako uvijek na dohvat ruke. U ponudi su i stolni kompleti iz više djelova. Stolni organizatori su lijepo dizajnirani i mogu biti i ukras na uredskom stolu.   

  • Podloge za pisanje,...

    Uredska oprema zaobuhvata čitav spektar osnovnog pribora za kvalitetan rad u uredima. S uredskom opremom je rad lakši i bolje organizovan, zato je naša ponuda uredske opreme bogata. Podloge za pisanje iz čvrstog materijala su kao mini prijenosni stol, nude solidnu potporu za pisanje bilo gdje na terenu i kopča ili kvačica drže listove papira na mjestu. Na uredskom stolu olakšava rad protuklizna stolna podloga, koja može biti iz papira ili prozirna ili imati prozirnu navlaku. Kao takva ima i funkciju osobne informativne ploče, jer se mogu ispod nje stavljati listići različitog sadržaja.   

Prikazuje 1 - 8 of 8 stavki
Prikazuje 1 - 8 of 8 stavki