Arhiviranje ima vrlo važnu funkciju jer omogućuje sistematizovanje dokumentacije, njezinu klasifikaciju, pohranu i zaštitu od prašine, vlage i uništavanja. Kod arhiviranja bitno je sortirati dokumentaciju tako, da se ona pohrani na transparentan način i brzo može pronaći. Arhiviranje dokumentacije uključuje važne dokumente, neophodne za poslovan...
Arhiviranje ima vrlo važnu funkciju jer omogućuje sistematizovanje dokumentacije, njezinu klasifikaciju, pohranu i zaštitu od prašine, vlage i uništavanja. Kod arhiviranja bitno je sortirati dokumentaciju tako, da se ona pohrani na transparentan način i brzo može pronaći. Arhiviranje dokumentacije uključuje važne dokumente, neophodne za poslovanje tvrtki, uredsku dokumentaciju ili dokumente organizacija, pored toga i vrijedne muzejske knjige, karte, slike, fotografije, zbirke maraka i slično. Arhivira se sve što je u nekim okolnostima važno da se pohrani ili ima neku vrijednost. Za arhiviranje dokumentacije postoji nekoliko različitih opcija, koje nam pomažu dokumente složiti po određenem redu i kvalitetno pohraniti i zaštiti. U Biroteki nudimo za potrebe arhiviranja širok asortiman praktičnih i kvalitetnih proizvoda, pogodnih za urede, kancelarije, organizacije a i za upotrebu kod kuće. Svoju dokumentaciju možete slagati u naše registratore, kutije, torbe, kovčege ili mape za arhiviranje. Upravo mape za arhiviranje spadaju među proizvode za arhiviranje, koji se najviše koriste.
Podkategorije
Registratori su idealni za razvrstavanje i arhiviranje dokumenata i papira. Pomoću registratora dovodi se red u prikupljenu dokumentaciju. Nepogrešivi su kad je potrebno veću količinu dokumenata ne samo spremiti nego i strukturirati i sortirati. Pored toga, registratori su vrlo praktični i jednostavni za upotrebu, tako da se spremljeni dokumenti mogu brzo pronaći. Registratori nude cjelokupno rješenje za spremanje dokumentacije stoga postoje registratori različitih dimenzija, materijala i oblika da se maksimalno prilagođavaju potrebama za efikasnu pohranu dokumenata. Dimenzije registratora bira se u ovisnosti od količine dokumenata. Tako oni mogu biti široki ili uski. Postoji i širok izbor pribora za registratore koji još dodatno pomaže kod kvalitetnog sortiranja i arhiviranja dokumentacije. Ako se arhiviraju osjetljivi dokumenti je najbolje odlučiti se za registratore s kutijom jer su tako bolje zaštiteni od prašine i ostalih vanjskih utjecaja. U Biroteki prodajemo registratore kvalitetnh materijala i obrade sa svim potrebnim priborom.
Mape su vrlo jednostavan i brz način za pohranu i zaštitu dokumenata. Mape su u izravnom kontaktu sa dokumentima stoga moraju biti od kvalitetnog materijala. Izrađene su iz kartona ili PVC. PVC mape imaju metalne kopče koje drže dokumente na mjestu, a kartonske mape metalni mehanizam ili elastični trak. Uložne mape imaju otvor na vrhu i prikladne su za pohranu pojedinačnih dokumenata, koji se mogu nositi okolo a potom pohraniti u registratoru. Mape sa 2 ili 3 preklopa učinkovito štite dokumente od iskliznuća.Mape imaju zbog svoje praktičnosti, jednostavnosti i nizke cijene vrlo širok spektar upotrijebe pa stoga postoji mnogo vrsta mapa prema njihovoj svrhi i upotrijebi. Tako se pored omijenjenih PVC mapa i uložnih mapa koriste kartonske mape, mape s prstenima, posebne mape, među njima viseće mape, i mape za prezentaciju. Za kupnju mapa obratite se na Biroteku, izvrsno smo opskrbljeni mapama svih vrsta.
Ladice su pravi pomoćnici u održavanju reda u pisarni ili kod kuće. Može se upotrebiti samo jedna, a mogu se preprosto sastavljati tako, da se ladice u visinu stavljaju jedna na drugu. Ladice za spise su zatvorene s tri strane, da papiri ne mogu ispasti, a s prednje se umetaju u ladice spisi i drugi materijal, koji je uvijek pri ruci. Za svakodnevno arhiviranje su ladice za spise idealno rješenje. Plastične ladice su raznobojne, lake i praktične za održavanje. Plastične ladice su različitih dimenzija, mogu biti tako širuke, da stavljamo spise drugog pored drugoga, ili posebno duboke, u njima se može pohraniti veća količina materijala. Postoje i posebni umetki za ladice za spise, s kojima se dubljina ladica dodatno poveća.
Vizitke se u uredima brzo nakupljaju i ponekad se više ne zna, kako ih spremiti - u Biroteki za to nudimo više odgovora: u album za vizitke, u etui za vizitke ili na stalak za vizitke. Album za vizitke ima omot iz čvrstog materijala i unutra varene uložne mape. Album za vizitke može imati veći ili manji broj uložnih mapa. Naš etui za vizitke iz aluminija je vrlo lijep i elegantan. Stalak za vizitke može biti metalni ili iz prozirnog akrila i stavlja se na stol. Zanimljivog oblika je okretni stalak za vizitke s pregradama, na kojima su oznake od A do Z za lakše razvrstanje.
Arhivske kutije su vrlo jednostavno, jeftino a učinkovito rješenje za održavanje reda i za organizaciju dokumenata u uredima. Izrađene su od kartona i su različitih dimenzija. Arhivske kutije su prikladne za pohranu i zaštitu registratora od vanjskih utjecaja. U veće arhivske kutije može se spremiti do 8 registratora. Vrlo praktične su naše kutije za odlaganje pojedinih dokumenata, koje imaju ladicu za spremanje dokumenata i su sklopive tako da su dokumenti sigurno pohranjeni. Nudimo posebne arhivske kutije, koje se mogu upotrijebiti tako za arhiviranje kao za slanje dokumenata putem pošte.
Stolni organizator se pobrine, da uredski stol uvijek izgleda uredan i da je sve spremljeno i na svom mjestu. Nudimo široki izbor različitih stolnih organizatora, u koje se može spremiti pisaljke, škare, ravnala, klamerice, posjetnice, telefone, listiće i ostalu uredsku opremu. Rotacijski stolni organizator je vrlo prikladan, jer je okrugao i ima odjeljke sa sve strane, može se rotirati i traženi predmet je tako uvijek na dohvat ruke. U ponudi su i stolni kompleti iz više djelova. Stolni organizatori su lijepo dizajnirani i mogu biti i ukras na uredskom stolu.
Uredska oprema zaobuhvata čitav spektar osnovnog pribora za kvalitetan rad u uredima. S uredskom opremom je rad lakši i bolje organizovan, zato je naša ponuda uredske opreme bogata. Podloge za pisanje iz čvrstog materijala su kao mini prijenosni stol, nude solidnu potporu za pisanje bilo gdje na terenu i kopča ili kvačica drže listove papira na mjestu. Na uredskom stolu olakšava rad protuklizna stolna podloga, koja može biti iz papira ili prozirna ili imati prozirnu navlaku. Kao takva ima i funkciju osobne informativne ploče, jer se mogu ispod nje stavljati listići različitog sadržaja.
- 25 uložnih mapa za 200 posjetnica - 12 pregrada s oznakama A do Z - mogućnost uvezivanja dodatnih uložnih mapa, art. 2387
- stalak za spremanje najviše 300 posjetnica - pregrade s oznakama A do Z - jednostavno umetanje i vađenje posjetnica - mogućnost dodavanja dodatnih džepova
Sadržaj kompleta: polica za spise s dvije pregrade, stalak za listiće, nož za pisma, stalak za olovke, stalak za posjetnice, podloga, stalak za dvije olovke, stalak za pisma i kopča za obavijesti.
- izrađena od polistirena otpornog na lomljenje - stabilan i praktičan sustav za spremanje visećih mapa- kompatibilna sa standardnim dimenzijama ladica za arhiviranje- gornji rubovi izrađeni na način koji omogućuje jednostavno prenošenje- kapacitet: 20 visećih mapa ili 3 uska (50 mm) registratora ili mape s prstenima
- kutija za spremanje 20 visećih mapa - prostor za spremanje pisaljki - robusna ali istovremeno iznimno lagana plastika visoke kvalitete - s dvije ručke za jednostavno prenošenje
Namizna podloga za stol s PVC preklopom u plavoj boji s uključenim 25 listova dimenzija 60 x 40 cm.